Nicki Minaj Old Freestyle Clip, Before Pink Wigs & Alter Egos [Video]

An unreleased video of Nicki Minaj freestyling in the streets of New York is creating an internet firestorm today.

The clip features a regular looking Minaj spitting rhymes long before she became an overnight hip hop/pop star. Don’t expect to see rainbow coloured wigs or alter ego Roman Zolanski rapping. This video features the original lyrical Nicki Minaj who was still hungry to get her shine in the rap game.

These days Nicki Minaj is a global phenomenon with huge influence in hip-hop, pop and fashion.

Watch Nicki rapping over Terror Squad’s “Yeah Yeah Yeah,” then busts out an a capella freestyle.

Comments

69 Comments

Sort by:   newest | oldest
Jevon Falcon

She wouldn’t have had to change if this ish was sellin…

Lori

I like her back then, she should bring that side of her back

Mo'

Shes the illest chic in the game. Period! I don’t care what she looks like or acts like, I’m not here to judge… I’m just a fan! You go girl!

MamaAfrica

wow! she used to be Black?!

toys

Nikki was doing what she was doing to be where she at now everything she was then she is now she had to promote before she entertian she promoted now she entertians. : ) I love it all

T.love

Bring it back nicki! She was a whole better then! She looked and sou.ded like
A true female MC!

Zennovia Miller

The real Nicki!!! Fire baby

YESSSSSSSSS>>>>This is nicki.

VOTE Barack Obama FOR 4 MOre years.

Elizabeth Gonzalez

I love her either way but she just killed it there :)

jala

Like the
real nicki! U go girl.

Courtney De'Von Williams

yes she looks pretty not like a doll I wonder why she called herself Barbie I have never seen Barbie with different color hair.

What the hell Happened to this Nicki! Please bring her back!

MarlennyLinda De La Cruz

Damn, its crazy what money power and surgery can do to a normal person, she was way better when she spit game like this.

Tiffany Tyson

I think you are pretty girl old or new.Just do what you feel is right, And everything will fall in place and my GOD bless you

I like this Nicki way better, but I guess when you are hungery for stardom selling out is not a problem!

Mash Ronald

old nicki was cool…

She is a imitation it will come out one day

I think she was a boy look at her neck on the first picture why it look like that adams apple been fixed. She was flat though before her surgeries they had a clip a while back with her in the club and that was not the same body like she got today.It is something about her that is undercover.

Alisa Johnson

I Like!

@Coachfreak15

She should have stayed like this. I like the oringnal dirty raw Queens Nicki Minaji. I think she looks real cute here, she just needs to be herself. Not nickigaga or nickililkim just be yourself. Stop with all the madness pinky, just sayin. Be YOU!!!!

Ummnotimpressed

I agree that she looks so much better here and all this dress up crap is so wickety whack. But I come
From an era of lyrically talented female rappets like Mone Love, Queen Latifah, Salt and Pepper and Spinderella, MC Lyte, Patraa and Missy Elliot. Thid chick aint about nothing. She couldn’t rap then and she certainly cannot rap now. No talent whatsoever. I don’t get what people are listening to. Do people really take the time to listen to the nonsense she spits? Really?!!!

I CAN DEAL WITH THIS NIKKI MINAJ BUTTHE ONE NOW JUST IS TOO MUCH & GETS ON MY LAST NERVE…

I CAN DEAL WITH THIS NIKKI MINAJ BUTTHE ONE NOW JUST IS TOO MUCH & GETS ON MY LAST NERVE…

I CAN DEAL WITH THIS NIKKI MINAJ BUTTHE ONE NOW JUST IS TOO MUCH & GETS ON MY LAST NERVE…

I CAN DEAL WITH THIS NIKKI MINAJ BUTTHE ONE NOW JUST IS TOO MUCH & GETS ON MY LAST NERVE…

I CAN DEAL WITH THIS NIKKI MINAJ BUTTHE ONE NOW JUST IS TOO MUCH & GETS ON MY LAST NERVE…

I CAN DEAL WITH THIS NIKKI MINAJ BUTTHE ONE NOW JUST IS TOO MUCH & GETS ON MY LAST NERVE…

Chasing Green

Yeah she was a cold rapper and cute to back then. But one thing she was then and ain’t now is broke. She sold out for money and I ain’t made at her. She chasing green.

My girl….

My girl….

My girl….

Mark Gilmore

She actually looked cute! Hmmm… But, now, she’s simply another retard with a white penis! lol

Phillip Gillon

Mark Gilmore

She actually looked cute! Hmmm… But, now, she’s simply another retard with a white penis! lol

Phillip Gillon

Mark Gilmore

She actually looked cute! Hmmm… But, now, she’s simply another retard with a white penis! lol

Phillip Gillon

Mark Gilmore

She actually looked cute! Hmmm… But, now, she’s simply another retard with a white penis! lol

Phillip Gillon

Mark Gilmore

She actually looked cute! Hmmm… But, now, she’s simply another retard with a white penis! lol

Phillip Gillon

Phillip Gillon

She actually looked cute! Hmmm… But, now, she’s simply another retard with a white penis! lol

Phillip Gillon

Anonymous

Here she sounds just like that dike Nicki that was calling Remy Ma talking about she ate the box. hmmmm

Not-Nice Gordon

told people the girl had skills…… it’s just that she uses her power for evil(commercial)…. and seeing her currently I’m mad that she said “look at the state of hip hop” back then.

I love it! Biggup Star!